2009-08-03

♥ Vad har det blivit av mig?

Öh jag blir nästan äcklad när jag ser mig själv numera. Jag är inte tjock men jag har blivit så knubbig och otränad. Har minst 10 kg överfett som jag lagt på det senaste året ( sen det tog slut med L) och det ska jag bannemig bli av med tills nästa sommar. Nästa sommar ska jag känna mig snygg i min egna kropp. Jag ska ta tag i detta nu. Micke lovade att jag skulle få träna med han och niclas sen när jag köpt mitt gymkort för jag vill inte träna själv och jag behöver hjälp med maskinerna och sånt:) Nästa månadspeng så ska jag köpa det jäkla kortet och få ändan ut vagnen och träna skiten ur mig själv. Blir lite lättare när man har en rutin då jag kommer att gå i skolan och det kanske blir lättare att äta mindre skitmat/godis. När jag bara sitter hemma så blir jag uttråkad vilket gör att jag bara äter mer och mer.

1 kommentarer:

Fia sa...

du skulle ju ha tränat me mig, jag behöver väl åsså se lite bättre ut. Å ja tycker att du e hur fin som helst <3