2009-07-28

♥ Jag och mina planer

Oh jag är just nu så insatt på att flytta hemifrån så jag ska spara en massa pengar och köpa saker som man kommer att behöva när man flyttar hemifrån:) Jag har redan mina små planer på hur det kommer att se ut, måste dock prata med de jag ska bo med men jag tror/ vet att vi ha ungefär samma smak när det gäller saker:)
Jag kan knappt vänta tills man får skapa sitt egna hem och inreda det som man själv vill och ha sina egna regler.

Aja, nu ska jag och pappa snart åka till Lund tror jag det var, det är en affär vi ska kolla på:) Så jag måste göra mig iordning nu (klä på mig). Har inte vaknat ordentligt än. Bra cicci!;)
Förresten, Blondinbella har ju färgat håret ljusbrunt. Tycker att det är riktigt snyggt. Och när man läser på kommentarer om det så är det värsta krig mellan blondiner och brunetter. Alla hårfärger är fina. Men sen passar man olika bra i dom:) Jag önskar att jag kunde vara blondin ena dagen och brunett andra:P haha

*smack*

0 kommentarer: