2009-07-15

♥ Skit

Åhhh jävla bajs Center syd! haha
Jag och mamma var precis nere på centan för några ärenden och först skulle vi se om min jacka kunde lagas, nej det kunde den inte. F*N! Tur att jag beställt nya då iallafall.
Sen skulle vi fixa en sak på maxi, det hade vatt strömavbrott så det sket sig det med. Vi stod och väntade i säkert 30 min innan vi beslöt oss för att strunta i det.
Sen skulle vi till ONOFF för att printa ut mina studentbilder. Nej det funkade inte. Vi väntade i säkert 20 min på att personalen skulle lösa problemet men de visste varken ut eller in. *suck* Så vi gick till Siba för att se om de kunde fixa det. Nej de hade ingen sådan aparat. SKIT!
Så vi åkte till lödde och hämtade mammas linser och fixade det vi inte kunde på maxi.

gah!:P Men skitsamma, jag är ändå glad idag för jag kom in på folkhögskolan=D hihi

*smack*

0 kommentarer: