2009-07-26

♥ Tidig morgon

Hejsan alla söta!
Igår var den en skitkul kväll/natt. Först åkte vi hem till söta Fia. Vi åt godis och pratade en massa. Sedan åkte vi ner till stan (helsingborg) och gick runt bland alla stånden och kollade. Själv tycker jag att det mesta de säljer 'är skit och skräp(A). Kläderna är inte snygga någonstans och väskorna ser plastiga ut. Sen är det mest massa munkar och sånt som säljes haha. Och det tåler jag ju inte.
Sedan kom iallafall Fias kompis Steffie och vi gick alla iväg och åt en bit mat. Det regnade en massa med örrk. Men en sak jag faktiskt gillade och tyckte var skitbra var Svenska akademin!=D De var skitgrymma juh haha. Så från och med nu diggar jag dom.
Vid 12 tiden åkte vi hem till Fia och kollade på en massa film och käkade ännu mer godis. Johannes och Emil sov efter första 2 filmerna men vi andra 3 satt uppe xD Vid 5 så tyckte jag inte att det var lönt att gå och sova så jag tänkte ta första tåget hem som gick vid 6. Fia och Micke följde mig till stationen och såklart min tur. Den jäkla skitautomaten funkade inte och snodde lite av mina pengar GRRRR! Men blev hämtad av pappa som precis hade slutat arbeta vid Dösjan och kom hem och gick och sov lite innan 7. Och det konstiga var att jag var inte ett dugg trött haha. Jag är knas.
Men har iallafall sovit till nu vid 2. Resten av dagen ska jag kolla på en massa film och bara slöa=D Najs!
Kommer att lägga in en film och bilder som togs igår lite senare med=)

*smack*

0 kommentarer: