2009-07-24

♥ Mycket info på 1 gång!=D

Nu var Madde och Josse precis här och Madde hämtade sin mobil som jag haft i evigheter nu känns det som:P
Vi pratade en del och jag försökte hänga med i all info jag missat haha. Det var liksom en del xD Vi bestämde också att vi 3 måste till Breeze snart och festa. Det var ju ett bra tag sen vi 3 var ute. Jag har liksom inte haft så mycket pengar till sånt. Men ja, får se när det blir för först ska Madde ut och resa sen ska jag ut. Kanske att vi hinner när hon kommit hem och innan jag åker:P får se!=D Men ska bli riktigt kul vilket fall som. Har inte festat ute sen studenten, och den kvällen var inte så lyckad för jag var trött som en gnu och hade ont i foten:P
Som jag babblar...:P
Jag har varit en duktig kikka med och städat mitt rum. Fixat med mina foto från student och fest.=)

*smack*

0 kommentarer: