2009-03-26

Hjälp!

Nu är jag i stort behov av hjälp:) Eftersom jag inte är världens smartaste så fattar jag inte hur ett redigeringsprogram funkar för det är så jäkla avancerat.
Vad jag vill göra att att lära mig hur man gör ett slags bildspel (video) med musik i bakgrunden. Jag vill lägga ut min låt men jag vill helst inte lägga ut min musikvideo för jag tycker inte om den. Nu menar jag inget mot Sofia som gjort den super grym men jag tåler inte att se mig själv sådär bara:P Så det har inte med videon att göra utan mig i videon. Och om jag skulle lägga upp den så vet jag att folk kommer tänka att jag tror att jag är något osv men så är ju inte fallet. Jag gjorde videon som projektarbete och för att det är en rolig grej, inget annat. Så endast få kommer att få se videon:)
Så, nu behöver jag lite hjälp med att fixa detta. Någon som vet hur man gör?:) Någon som har ett bra program som är lätt att förstå?:)
Sofia vet du hur man gör?:)
Snälla hjälp! :P

0 kommentarer: