2009-03-14

Panik på väg bort

Imorse i skolan så brast jag ut i tårar igen. Allt blev för mycket. Igen..
Men jag fick tröst av mina vänner:) Och jag hade ett långt prat med Jeanette (min mentor) om varför jag mår så dåligt, allt som hänt privat och i skolan osv. Och det var skönt att prata med en lärare faktiskt. Efter så kändes allt så mycket bättre och repetitionerna gick ändå väldigt bra med tanke på omständigheterna. Fick såklart hjälp att ta igen det jag missat av mina kära klasskamrater:)
Jag tänkte ju först hoppa av en del av musikalen men nu känns det mycket bättre:) Tack vare mina kära vänner och klasskamrater:)<3
Ush jag gillar inte att sitta och gnälla såhär när det finns folk som har det mycket värre än mig. Men min lärare sa att det är bra att "gnälla" av sig lite ibland.
Jag har då varit i skolan från 11 till klockan 7 ikväll med 30 min matrast:) Najs va?!;D haha är riktigt trött men kul var det:)
Samma tider blir det imorgon:)
Nej nu ska jag se melodifestivalen:)

*smack*

0 kommentarer: