2009-03-24

Varför?

Varför var jag tvungen att berätta detta för min lärare (mentor)?! Kunde jag inte bara knipit käft ett tag till. En stund av svaghet och jag öppnar min mun. Gah! Nu vill de att jag pratar med rektorn och med skolans psykolog eller vad hon är om detta. Men jag vill inte. Jag är en väldigt privat person som gärna inte delar med mig om personliga saker. Nej, jag måste sätta stop för detta.
Får prata med min mentor om detta och säga att jag inte vill prata med någon mer om detta.

1 kommentarer:

Anonym sa...

jag håller FULLT med dig om detta söta!! Jag hatar mentorer och psykologer, det är så... ytligt! Det hjälper ju inte!

Bättre att prata med någon man känner.
Och du ska veta att jag finns för dig om du behöver eller vill prata, även om jag just nu befinner mig i Dubai. <3

Jag älskar dig fru!

SÅ DU SKA FÄRGA HÅRET IGEN!??!?!
:'(
CICCI!! FAN jag som ville se ditt bruna hår lite innan du bytar igen!
BAJSUNGE! :P
jaja, du är ju söt ändå! ;)

puss! <3