2009-03-14

ORKAR INTE MER

Sorry för ett deprimerande inlägg nu!!

Nu orkar jag inte mer. Jag orkar inte längre vara stark. Jag orkar inte låtsas som att allt är ok. Jag mår inte bra. Jag håller på att bryta ihop bit för bit. Har inte velat säga det till någon för att jag vill inte att folk ska tro att jag är en gnällig person. Vill inte att folk ska tro att jag säker efter sympatier.
Men nu tillslut så brast det. Ikväll brast det. Tårarna rann och rann och ville inte sluta.Det är så mycket smågrejer som har hänt hela tiden. Jag har inte tillåtit mig själv att må dåligt,bli ledsen eller att gråta.
De tankar jag haft ikväll de är inte något bra alls!


Jag funderar starkt på att hoppa av musikalen. Fast det är en vecka kvar. Iallafall att hoppa av de största grejerna. För jag orkar verkligen inte.

0 kommentarer: