2009-05-21

♥ Min Önske/inköpslista:

Volymaster (stavning?)
♥ Vit "gladiator" klänning från Gina tricot
Sminkpaletter (har hittat 3 stycken fina)
En ny Kamera
♥ En söt väska från Gina tricot
Foundation
Pärlörhängen
Mobilsmycken + hörlurar
♥ Beyonces senaste konser dvd (den med discokulan på framsidan thihi)
En pojkvän ( vore ju inte helt fel men går ju inte att köpa dock(A) haha)
Bantningspiller ( ska gå ner lite i vikt med hjälp av diet, piller och träning, ska se ut som jag gjorde för 2 år sen)
Mer hårfärg ( ska bli vitt hår, a la Christina aguilera;)) - Ska köpas inom de närmsta dagarna.
♥ Ipod ( en rosa)
♥ En vovvsing ( En molly 2 haha( bara jag och Sofia F som fattrar det men men))
♥ Mascara och Eyeliner

Ja listan kan ju fortsätta i evigheter hehe:P
Undrar vad jag kommer att få i studentpresent och i födelsedagspresent.
Tar studenten om 3 veckor och fyller år om en månad ca =D Yeaah
De med "fet" text är de som jag vill ha/ prioriterar mest(A) hihi

0 kommentarer: