2009-05-13

♥ Yves

Vad händer idag då?:)
Jag har inte haft någon blogglust om jag ska vara ärlig, och har man inte det så blir det inga bra inlägg om man bloggar ändå:P
Imorgon ska jag till skolan iallafall. Efter varit borta i en vecka. Det är lite scary. Min farmor kommer hem från sjukhuset på fredag tror jag att det var så det är skönt att hon är på bättringsvägen men hon kommer att behöva en del hjälp.

Sitter på msn nu och pratar lite med Pierre=) Det var ett tag sen så ska se till att träffa honom snart. Man måste ju måna om de få vänner man har kvar.
Han ska mixa min låt med thihi det ska bli spännande och se hur det blir=D Han är ju väldigt duktig på sina grejer!

Jag fick hem ett paket från Yves idag som jag beställt.
Där var lite cremer ocg parfym. Bland annat fotscrub som jag ska använda sen. Mina fötter mår inte så bra. Blåsor och skit. Jag får alltid blåsor och ont i fötterna när jag inte har stävlar. Det kvittar om det är klackarskor eller om det är gympaskor. Lika illa vilket som. Mina fossingar är inte gjorde för att gå i skor verkar det som hehe.

Jag kom på att min bror fyller snart år och jag har ingen aning om vad jag ska köpa. Hjälp, vad kan man köpa till sin bror som fyller 22?=/

*smack*

0 kommentarer: