2009-05-24

♥ sångprov

Jädrans myggbett:P har fått typ 6 stycken på min högra arm och de är inte vackert vill jag lova. Det kliar som jag vet inte vad också. Gah jag blir tokig. Mitt hår mår inte alls bra just nu. Det har kommit av stora och då menar jag STORA tussar med hår nu när jag duschade. Gah haha jag kanske blir flintis!:P
Jag har körprov imorgon och jag är lite nervös eftersom jag kan inte oo:et:P Men ja vi får se, det går som det går:)
Jag tror att Sandra ska ha sångprov imorn med som jag och Sofia ska lyssna på:)
Mitt är på onsdag. Men skolan har planerat lite konstigt så jag får öprata med min sånglärare och se hur det blir med det.
Om 3 veckor så är skolan över och det ska bli så jäkla skönt så ni anar inte. 4 år i gymnasiet är 3 år för mycket haha.
Nu ska jag fortsätta att käka mina vindruvor och se på x-men =)

*smack*

0 kommentarer: