2009-05-14

♥ Sv b Muntligt

Idag var jag ju som sagt i skolan. Jag kom sent till svenskan för att det var massa trafik idag. Jag hade svenska b muntligt nationella idag. Jag var skitnervös. Jag gjorde det ändå och jag trodde att jag skulle dö. Jag kan stå på scen inför hundratals människor och sjunga och dansa men banne mig inte prata inför folk. Ush jag hatar det verkligen. Jag blir nervös, jag pillar med en massa saker, smaskar med tuggumit, stamma och glömmer allt jag ska säga. Men jag gjorde det och jag fick godkänt iallafall så jag är nöjd. Nu slipper jag oroa mig för det betyget iallafall!=) Phuh...

Jag pratade med Kajsa med om 2 andra ämnen. Har lite rester kvar och göra men när det är klart så klarar jag ämnena. Nu jävlar ska jag plugga i helgen så jag slipper tänka mer på det sen. Hade jazz sen och vi skulle ha betygssnack. Alla fick tid att prata med läraren utom jag! Så nu får jag vänta i 2 veckor tills jag får veta mitt betyg:S Grrrr! Lite irreterande faktiskt.
Ingen mat fick jag idag heller, det var chilli concarne (stavning?) och det gillar jag inte så det blev inget mat idag. Men kollade på 3ornas show som heter BUGS. Grymt bra var den=) De har utvecklats mycket ska jag säga.

På Arbetsmiljön så hade vi lite övningar om sånna vad heter det? gah kommer inte på det nu så skitsamma haha.

Är otroligt trött så ska bara sega mig nu hela kvällen.

Farmor är hemma nu tror jag:D Yeey det är härligt.
Blir så irreterad på min släkt ibland bara.... Inte konstigt att man inte har någon kontakt med dom så som de håller på.... Gah!

Ja, tv nu=D

*smack*

0 kommentarer: