2009-05-01

♥ Underbara dag

Jag har "firat" första maj med att ligga ute i solen och steka lite och ätit en glass och läst tidningen=) Underbart skönt var det med ska ni veta;) hehe
Jag har även fått en del av min beställning. Är nöjd med allt utom kjolarna för att det ser ut som jag har större höfter och rumpa än vad jag redan har. Det är praktiskt om man inte hjar så mycket höfter och så stor rumpa för det ser ut som man har större då, men om man redan har tillräkligt av det så ser det bara konstigt ut tyvärr. Så det ska lämnas tillbaka men annars är jag sjukt nöjd. Det mesta var ju rosa hahaa. Jag är helt inne på rosa. Rosa läppglans, bikini, solglasögon och väska haha=D Me like

Snart är det mat sen ska jag ut lite till. Gäller ju att passa på:)

*smack*

Update bild:

Magen kanske man ska börja träna, har ju en liten bula men iallafall i have a big ass! XD haha

0 kommentarer: