2009-04-30

♥ Trubbel Bubbel

Jaha, då var denna dagen snart slut. Hade en bra dag i skolan med Sofia:)
Sedan skulle jag möta upp den andra sofia för att få tillbaka mina grejer. Det gick väl sådär. Det blev bråk. Det är ännu för tidigt för att prata med mig om det. Jag blir arg så fort jag tänker på det så jag väljer att inte tänka på det. Palla sitta och deppa? Och jag har inte tid till det heller...

Iallafall, sen skulle jag ju åkt till Malmö för att träffa kristian men det sket sig:P Så jag träffade en annan snygging istället;) grrr
Kristian vill dock att jag ska till han i helgen men vetefan om jag har pengar till det.. Är ju så satans dyrt.

Så nu är jag hemma, käkar godis och kollar på tv. Har ont i min rygg som vanligt. Vet inte riktigt vad som är problemet men men..

Oj jag höll på att glömma. Jag åkte med Sofia hem och jag fick träffa den söstaste vovven:D hihii såå sööt=D Trevliga föräldrar hade hon med:)
Får vara med Sofia lite mer ofta hehe men vi ska ju iallafall ha vår 20 årsfest tillsammans;D

0 kommentarer: