2009-04-27

♥ ARG

Nu är jag sjukt arg och frustrerad... Not good... Kommer inte säga vad det hanldar om. Gjort det förr men det är ju inget roligt och läsa och inte kul att "hänga" ut folk på det viset!
Jag är bättre än det. Mycket bättre. Men nu är jag ännu mer förbannad än innan. Ush detta visar ju bara att man kan bara kan lita på sig själv!!! vNu litar jag inte på någon. Och att hoppa på mig när jag bett om respekten att låta mig vara ifred var inte bra gjort..
Jag borde börja med boxning!:P Få ut mina agressioner....

1 kommentarer:

S sa...

Sorry Cicci, men JO jag har berättat för Fredrik,(till och med samma natt) för som sagt: Jag ljuger aldrig!

Jag kan ta mig till Landskrona på torsdag. Du kan ju ta med min svarta tröja som låg i din väska den kvällen och komma dit, så lämnar vi sakerna till varandra. Bara att höra av dig när du kommer dit, så möts vi. Skicka ett sms med tid och plats.

Jag skulle ju lämna dig ifred sa du, så egentligen borde jag inte skriva här, men du sa ju att jag skulle det. Så detta kan du inte använda som att jag "inte respekterar att du behöver vara ifred".