2009-04-17

♥ Sol

Idag skiner solen och det är underbart. Hoppas att det är tillräkligt varmt ute att sola bara hehe:P
jUST NU SITTER JAG MED BLEKNING I MITT HÅR. Oj Cl (A) hihi Jag försökte iallafall ta på de få ställen jag missade igår:P Inte så jätte snyggt med en mörk fläck mitt på huvet haha =D Ehm mitt hår är inte jättefint. Det är lite gulblondt men jag har ju kommit en bit på väg. Jag har gått från mörkrödbrun till blondt på en vecka. Inte dåligt det!;) haha
Ska ju bleke fler ggr sen men måste vänta. Mitt hår mår inte bra. Igår lossna en massa små tovor osv =O Not good! Tur att jag har mycket hår då iallafall hehe.
Jag pratade med söta M Igår:D Hoppas han kommer på lördag iallafall =) Vill träffa honom.

Mina planer för idag är; Nja jag har inga faktiskt. Ska väl plugga, sola, njuta av vädret iallafall ochta det lugnt. Sista helgen nu av lovet!=)
*smack*

0 kommentarer: