2009-04-25

♥ Bra dag

Idag har det vatt en härlig dag. Var ute och solade hela förmiddagen och sedan har jag pluggat och skrivit ihop en massa kladd. Renskrev denna ena precis:) Nu börjar det äntligen flyta på känner jag. Min bror hjälper mig lite med såklart. Bollar lite idéer och så.
Kommer inte bli klar med allt idag såklart så jag kommer att fortsätta med det imorgon. Ska ta en paus nu. Snart börjar den galna professorn ju. Den måste man ju se hehe xD

De arbeten jag har är; Stort samhällsuppgift, Svenska B muntlig förberedning, Arbetsmiljö och säkerhets arbete (stort), svenskauppgift ( nästan klart), ensemblelåt, körlåt + att jag ska lära mig 5 låtar utantill inför uppsjungningen. Gah fattar ni nu varför jag är stressad och får panik?!:P

Sedan så är min mobil paj igen *suck* Den ena knappen (playknappen) är helt knas. Den är helt seg och jag fattar inte varför. Den funkade innan idag. Så imorgon ska jag antagligen till elgiganten (igen) och prata med dom. Detta SKA gå på garantin om de måste laga den. Nu har det bara vatt problem med denna mobil. Får fnatt snart. Om det blir mer problem så köper jag bannemig en ny. Och INTe på elgiganten för de är inte så hjälpsamma. Massa ursäkter hit och dit bara. Men hoppas på det bästa och att det fixar sig=)

*smack*

0 kommentarer: