2009-04-28

♥ Hemkommen

Det var en lång dag idag i skolan. Hade först projektarbetes presentation. Och först blev jag glad för jag trodde att det bara var jag och Julia men nej haha vi skulle hamna i en annan grupp och såklart så var typ alla 2or och kollade på just den gruppen:P haha Men det gick väldigt bra tycker jag:)
Sedan var det långrast, jag pratade med Sofia och Nicolle om saker som hänt det senaste. Det är skönt att jag har mer bra vänner. I skolan har jag en del, Sofia och nicolle som jag umgås med mest dock. Och sen på fritiden har jag Madde, Josse;hafed och pierre=)
Hellre få bra vänner än många falska.

Sedan hade vi ensemble.Sofia blev ledsen=/ Så jag och nicolle tog ett snack hehe=D Hon får ju inte vara ledsen. Då blir vi också det ju.
Sandra var i skolan idag med!=D Det var kul och trevligt att prata med henne och ta igen en massa. Vi har ju inte setts eller pratat på evigheter.

Jag frågade Fredrik om mitt betyg angående projektarbetet och som svar fick man vet inte än.. jaha? De andra har ju fått veta. Grr jag blir galen! Men de som fick höra min låt idag sa att den var jättebra och jag blev så glad!!=D Ihhh
+ på ensemblen så fick jag bra komplimanger av de andra och jag blev så glad så. Inte ofta man får höra något bra längre. Det är en stor svaghet den skolan har. För mycket kritik, knappt några komplimanger..

Aja, jag ska ut och gå med Magnus nu:)

*smack*

0 kommentarer: