2009-04-24

♥ Potatismojs

Idag så hade vi först Naturkunskap och det var väl sådär hehe inte mitt favoritämne men jag lämnade tillbaka min projektrapport som jag gjort lite ändringar på. Sedan mötte jag upp söta Sofia som hade kopierat alla papper jag behövde:D Gu vad snällt. Sedan var det svenska. Jag lämnade in mitt arbete som jag var så stolt över sedan gick vi igenom vad man skulle göra inför sv B nationellt muntligt. Shit vad jag är nervös. Jag kan stå på scen och sjunga och dansa inför hundratals men inte prata haha.
Sedan hade vi matrast och vi hade någon konstig potatismojs och korv så jag åt massa korv jag älskar korv haha xD Vi hade jättekul och jag skrattade hela dagen!=D
Sofia hjälpte mig med att ta igen de jag missat. Vad vi har för läxor osv. Tack sofia<3

Den sista lektionen hade vi utomhus. Vi satt hela klassen ute i solen och pratade och det var härligt.
Jag mötte upp pappa på Center syd sen och handlade lite:)
Sitter och kollar lite på tv som avkoppling sedan ska jag plugga lite:)

*smack*

0 kommentarer: