2009-04-15

♥ Veckoplaner

Godmorgon allihopa.
Jag har sovit otroligt gott inatt:D Fast vaknade lite väl tidigt, vid 9.
Idag ska jag plugga en massa. Ush jag vill verkligen inte men jag måste om jag ska klara ämnena. Det ska bli så skönt sen att slippa skolan. Är så otroligt trött på det nu.
Sen imorgon ska jag till läkaren på en rutinkoll. Ska nog till farmor efter. Hon har precis opererats så vill ju hälsa på och se hur det är med henne.
Josse ska ha uppkörning imorgon med. Då kommer hon att klara det och få sitt körkort:D thihi
Fredagen har jag inte riktigt bestämt vad jag ska göra. Det blir väl plugg då med. Har massvis att göra och vet knappt vad det är jag ska göra eller var jag ska börja.
Lördag ska jag festa med Sofia:D Kommer antagligen träffa josse och madde då med då vi ska festa på samma ställe;) Kanske förfestar hos madde med:) Roligare ju fler man är ju. Men inget riktigt bestämt än.
Magnus kommer förhoppningsvis på lördag med;) grrr
(inte min bror magnus då)
Och ja söndagen ska jag spendera åt att slappa och återhämta mig xD
Det var mina planer för veckan det! =)

Nu ska jag se lite film innan jag äter middag och så sen efter ska det pluggas.

*smack*

0 kommentarer: