2009-04-27

♥ Tack<3

=D Jag var precis ute med Josse och Madde en lång runda. Vi körde till Malmö och först var vi på Entre och där var skitfint:P haha fina kläder(A) hihi Och vi pratade om allas problem och om allt möjligt. Och kollade i affärerna och hade skitkul!=D
Det var längesen jag skrattade så mycket!!
Sedan åkte vi till Donkan och åt lite gott. Sedan åkte vi till hamnen. Östra hamnen om jag har rätt för mig:P Har noll koll på Malmö hehe och där var skitfint.
Där ska jag bo haha. Svindyrt är det men när jag är rik så jävlar;D hahaa Eller som josse sa; när jag gift mig rikt(A) hrmm..

Det kommer bilder imorgon.Orkar inte lägga in dom nu och pilla med det:P
Men åh Tack tjejer. Ni gjorde min dag. Från att vara arg som ett bi och ledsen till att bli superglad!:D

Förrresten Tack josse för Glassen;D hihih

Nej sova nu.

*smack*

1 kommentarer:

madde sa...

hehe det var västra hamnen:P du vill nog inte bo på östra hamnen för där är inte fint hahaha! där finns inte ens lägenheter hha! puss