2009-04-22

♥ Shopping

Som folk kanske har märkt så blir jag otroligt "lycklig" och glad över att shoppa. Så som ni såg i förra inlägget så har jag ju beställt en del saker så är på lite bättre humör nu.
Har funderat en del angående M och kommit fram till att han har inte tagit sin chans så jag har gått vidare nu. Jag ska vara singel och vara fri och må bra. Jag fick den obehagliga känslan att jag behövde bevisa saker och det är ingen bra känsla. Som ex när man skickar sms och man inte får svar tillbaka. Man väntar och blir galen ush. Den känslan hade jag i 3 år med Leffe. Sen dess har jag lovat mig själv att aldrig känna den känslan igen och det ska jag inte.
Jag känner att jag kan lika gärna vara själv. Eller ja fortsätta att dejta runt och ha kul med killar:) Den rätte kommer när den kommer. Inget man ska tvinga fram. =)

Ska se om jag kanske kan få tag på Pierre och kanske träffa han i helgen. Prata lite och så. Var ett tag sen nu ju.

*smack*

0 kommentarer: