2009-04-21

♥ Deppig

Var precis ute på en lång runda med min bror ute i hofterup. Vi pratade en massa. Om minnen och problem osv.
Dirrekt när man kommer hem igen så blir det tjat om skolan. Jag är så trött på skiten. Jag vill bara ge upp allt nu. Jag orkar inte mer. Mina föräldrar fattar inte heller att jag inte mår bra. Psykiskt. Har vatt med om så mycket nu de senaste året och jag har nått min gräns för vad jag klarar av. Jag kämpar verkligen med det sista lilla mini energin jag har nu. Gah!

Nej ush som jag säger, jag är nog bara väldigt nere just nu. Kommer nog bli bättre imorn:)

*smack*

1 kommentarer:

Me sa...

Jag hjälper dig gärna. Jag har ju ingen skola nu ändå.

Om du känner att det är för mycket eller så, så hjälper jag dig gärna absolut!

Någon uppgift eller så. snälla. :( Jag vill att du ska veta att jag finns här...
Det är bara att berätta och komma till mig.

Som det var innan..

Och jag vill hjälpa dig. Visa att jag inte är sån som du nu fått för dig för något jävla idiotiskt skit bajs jävla mög som hänt i helgen, som jag önskar jag kunde stoppat! :(

<3