2009-06-27

♥ Fortfarande sjuk

Fy satan vad varmt det är idag. Och jag är fortfarande lite förkyld såklart och jag nyser som en toker. Jag hoppas verkligen på att det försvinner snart för det är lite svårt att sova om man är täppt i nosen, speciellt i denna värmen.
Sitter just nu och kollar på Apocalypto, den är riktigt bra faktiskt. Så den rekommenderar jag för er att se om ni inte redan har sett den.

Annars idag har jag inte gjort så värst mycket heller, mest sett på tv och varit ute lite i solen. Öndkar att det kunde blåsa så värst så man kan åka till stranden. Inte så skönt att vara där när det blåser så mycket, sanden blåser ju i ögonen och så då ju.
Jag skulle förresten ta bort lite gamla saker från familjedatorn,såg en del om Leffe. Ush det var faktiskt lite jobbigt och läsa gamla konverationer jag konstigt nog sparat. Speciellt eftersom han var riktigt elak i de flesta av dom. Men samtidigt som det var svårt så var det skönt att läsa de för jag är så glad att det är över för jag mår så mycket bättre nu än då. Han behandlade verkligen inte mig bra det minsta. Iallfall, nog om det!

Jag har tappat lusten för musikskapandet. Jag vet inte varför eller vart det tog vägen, men jag hoppas att det snart är tillbaka för jag vill hinna göra 1-2 låtar i sommar=)
Förresten, om jag inte redan sagt det innan så har jag skickat inbjudan till mitt och Sofias födelsedagskalas till Josse, madde, micke och pierre=) Det finns på er mejl;)
Undrar hur många som kommer med hehe. Kanske bara kommer typ 2 personer, det vore ju lite tråkigt haha.
Jag kommer att åka till systembolaget i veckan och handla lite med haha. Första gången jag kommer ha gjort det och jag får göra det. Lite roligt, inte för att jag tänker gå dit ofta ändå för sprit är det bästa jag vet. MEn iallafall vad jag skulle komma till var att jag ska dit och handla en massa cider som jag kan ha och dricka på festen:) mums.
Nu är det ju bara 3 dagar kvar tills jag fyller år;) Woho!

*smack*

0 kommentarer: