2009-06-16

♥ Studenten

Ja då ska jag berätta lite om gårdagens student, bilder kommer senare=)
Det började med att jag gick upp vid 7, helt pigg och glad. Ovanligt så tidigt haha och gjorde mig iordning. Fick presenter av familjen:). Sedan åkte jag och pappa och hämtade Anders och åkte till Lund. Vi mötte klassen i Botanska och vi hade vår champagnefrukost där och det var riktigt mysigt faktiskt. Alla var otroligt glada och vänliga och jag hade skitkul (fast hade gärna sluppit en viss person men men(A)). Sedan så gick vi och åt god mat på en resturang. Skitgott var det och jag var vrålhungrig. Sedan skulle vi ta studentfoto. Hoppas att den blev bra hehe.
Sedan skulle vi fika med våra mentorer och det var riktigt myspys.
Efter det skulle vi få våra betyd och vi satt på scenen på podier och jag satt längst upp och när jag skulle gå ner för att hämta mitt betyd så trampade jag fel och vrikade foten och gjorde bort mig inför alla.. Piinsamt! haha.

Vi gjorde oss redo för utsparken sen och det var det härligaste någonsin. Vi sprang ut och skrek, vissa och sjöng och det var fullt med folk. Hittade till slut fram till min familj, kramade om. Så micke, kramade han. Josse och madde sprang skrikande till dom haha. Sofia var också där, fick Jätte fina presneter av henne btw. Tack! Men som jag sa till henne, vi pratar en nnan dag. Det var inte rätt tillfälle att prata ut. =) Sedan så var det lite mer skrik och prat sedan skulle jag och den andra Sofia åka Cabbe och fan vad kuuul det var. Åh ni anar inte haha. Vi skrek, sjöng, visslade och tjoade som galningar. Vi var de som häll på längst haha. Men man tar bara studenten en gång i sitt liv och då kan man lika gärna göra det fullt ut.

När jag var hemma sen så åt vi lite god mat och pratade. Jag öppnade mina fina presenter. Tack alla!
Jag gjorde mig iordning, åkte till Lund. Träffade micke och sedan madde och Josse och sedan åkte vi till Malmö choklad och festade=) Det var skitkul bortsätt från jag fick skitont i min fot sen som jag hade vrickat så jag åkte hem vid 2.
Men jag och micke har bestämmt att gå ut och festa sen när jag inte var så trött och hade ont i foten. Samma med Josse och Madde=D
Ush det var ruskigt pinsamt sen när man såg en eller två personer som betedde sig som slampor. Det såg ju ut som de skulle ha sex på dansgolvet när som. Äckligt haha men speciellt den ena slipper jag att se igen!=D Så glad för det för hon är äcklig. (A)
Jag blev ruskigt arg igår med. 2 av mina "vänner" har inte sagt grattis. Ok, den ena visste kanske inte att det var igår. Men den andra visste mycket väl. Jag hade smsat han några dagar innan om det. Jag hade frågat om han ville med ut och festa efter. Men jag fick aldir g något svar och jag ringde igår men inget svar. Jag är riktigt arg. Visst om man inte kan följa med ut sen ( som han sagt att han ville) men man kan skicka ett sms och säga grattis iallafall. Det kostar inte mycket och det är inte för mycket begärt om man bryr sig om sin vän. Men aja skit i han:P hehe Jag har mer vänner så behöver inte bry mig om det. Nu vet man iallafall var man har den personen.

Jag kom på att för att kunna skilja mellan Sofia och Sofia så borde jag komma på ett smeknamn till den ena. Sofia i klassen är väldigt mammig av sig så henne komme rjag kalla för MammaFia=) Och den andra Sofia för Sofia bara:) Så slipper alla att bli heelt förvirrade hihi.

Men som sagt för att beskriva gårdagen så var det den bästa dagen i mitt liv!!!=D

*smack*

0 kommentarer: