2009-06-11

♥ Stackars rygg

Idag var jag i skolan för att vara med Sofia. Det var skitkul att träffa henne och prata en massa:D
Men nu har jag sjukt ont i ryggen och jag fattar inte riktigt varför. Men det försvinner nog sen när jag ska ligga i sängen och mysa.
Jag kom på att jag har varit singel i nästan ett år nu. Det är sjukt länge känner jag:P Så ska försöka hitta ett ragg på måndag haha xD Håller tummarna.
Har betalat Mickes biljett med till studenten. Nu är det bara Hafed kvar:P Hoppas att han kommer, det hade varit sjukt kul=)
Jag hade tänkt att gå till skolan imorgon igen för att lämna in nyckeln, hämta biljetterna och se genrepet:) Så slipper jag krångla i helgen med bussar osv. Så då kan jag vila hela helgen så jag är redo för full fart hela måndagen:D Ska ha champagnefrukost vid halv 10=O Är inte det ruskigt tidigt?
Haha jag fick en komplimang av min bror idag med, tror jag. Han sa att jag ser mycket mer vuxen ut nu. Att jag vuxit till mig detta senaste året och ser äldre ut. Det är ju najs att höra. Hihi gissa vad jag gav för svar?;) Haha där gjorde ju Leffe en miss då juh XD aja..
*smack*

0 kommentarer: