2009-06-18

♥ Get a haircut dude

Hejsanhoppsan alla sötnosar=)
Hoppas att allt är bra med er. Jag har inte varit på blogghumör idag så därför så har jag inte uppdaterat innan. Jag har varit och handlat mat med mamma innan och tagit reda på hur man printar ut till riktiga foton för jag vill göra ett eget fotoalbum med mina studentbilder.
Det verkade inte så farligt dyrt vilket är tur det. Kollade på kameror idag med men har nog bestämt mig för att vänta tills jag får ett jobb/ eller börjar på kurs där jag kommer ha större inkomst vilket gör att jag faktiskt har råd med det utan att vara pank månader efter.
Så jag ska köpa en massa smink istälet;) Raour hehe.
Ska kanske shoppa med micke nästa vecka med haha. Ska bli spännande det.

Btw jag har kommit över "M" nu;) Not my type. Get a haircut dude haha(A)

*smack*

0 kommentarer: