2009-06-24

♥ Tack Micke

Hejsan alla söta=) Nu är jag hemma från shoppingrundan med Micke:) Det var riktigt kul måste jag säga fast än jag var rätt seg:P Micke fick en massa shoppat och vi käkade på donkan (mums) och jag fick till och med presenter=) Tack micke=D hihi blev riktigt glad och ja, det var inte riktigt så mycket jag hade förväntat mig:) Känner mig lite bortskämd och hemsk faktiskt, känns som jag rånade honom haha:p
Har även gått min dagliga runda med min bror. Vi tog den lilla rundan för jag var rätt trött efter shopping rundan.
Imorgon ska jag och min bror till stranden, så härligt det kommer att bli=)
Micke erbjöd mig att åka till stranden nu ikväll men det kommer nog bli lite för kallt för min smak:)


Tack igen micke för denna roliga dag och presenterna=D=D=D=D
*smack*

0 kommentarer: