2009-06-19

♥ Så många frågor, så lite svar

Jag börjar få riktigt mycket åldersnojja nu. Vad ska jag göra med mitt liv?! Jag är snart 20 år. Går inte längre i skolan fast det inte riktigt än har sjunkit in att jag aldrig mer ska gå på gymnasie. 4 år har jag nu gått på gymnasiet och det är över, shit. Nu är jag snart vuxen på riktigt. Har snart ett jobb (hoppas jag), men isåfall, vad för sorts jobb? Ska jag jobba med det hela mitt liv? Kommer jag trivas? Kommer jag ha fritid över för vänner? Kommer jag ha kvar mina vänner? Skaffa nya? Kommer jag vara singel i evigheter till eller kanske hitta prinsen i mitt liv? Vem är prinsen?Hur kommer jag se ut, har jag gått upp eller ned i vikt. Kommer jag vara lycklig? Ja, det snurrar ca tusen frågor i mitt huvud.
Hur ska jag få svar på dessa då?
Hjälp, vad kommer att hända?!

*smack*

0 kommentarer: