2009-06-20

♥ Vem är jag?

Jag vaknade typ precis:O Helt galet att jag sov till halv 1 :S hehe jag gick och lade mig vid 12 ändå. aja:) Jag nyser som en galning här hemma, ush ush lite jobbigt. Annars idag ska jag ta det lugnt. Sitta ute lite kanske i det fina vädret=)

Förresten så kom jag och tänka på igår att jag är som flera olika personer i mig. Typ som de 4 i Sex and the city. En lite blyg, pedant och fin i kanten, sen en galning som skiter i vad alla andra tycker och har sex hit och dit, en ball person helt enkelt, sedan den roliga och glada, sen den mer "smarta", bra jobb, otur med killar, bra på att lyssna. Ja typ:P NI vet ju själva hur karaktärerna i SATC är:)
Vart ville jag komma med detta? Jo, jag vet intre riktigt hur jag ska vara eller vem jag är än. Not good!:P För jag är olika från dag till dag och beroende på vilket humör jag är på.

*smack*

0 kommentarer: