2009-04-01

Nationella prov

Idag hade vi nationella prov i Svenska B. Vi hade möjlighet att sitta där i 5 timmar men jag satt där bara i 2. Jag visste precis vad jag skulle skriva och det flöt på bra tycker jag:) Jag är väldigt nöjd med det jag skrev. Sen om det är bra eller inte det är en annan femma. Men G måste jag ju iallafall få.
Efter så hade jag 30 min att förbränna innan min buss gick så jag gick runt lite i stan och såklart gick jag in på Gina tricot:) Ovanligt va?!;)
Jag handlade ett par leggins:) Skitsnygga enligt mig (kommer bild sen) så jag kunde inte motstå.

Kom precis hem och har precis käkat. Var ju vrål hungrig. Det blev kycklingcurry och ris. En av mina favoriter:)
Är otroligt trött nu för jag fick ingen sömn inatt. Antingen var det skitkallt i rummet eller så var det som en bastu :P haha.
Så nu ska jag kolla en film:) Sedan ska jag till Center syd med pappsen:)

Förresten, ni har väl inte glömt att nu borde ni inte ladda mer ner. Den nya lagen inträder ju idag. (En rätt löjlig lag enligt mig. Finns viktigare saker att lägga pengar på men men).
Och det är ju 1 April. Någon som lurat er än? Eller har ni lurat någon?:)
Jag är inte så mycket för det där längre. Det var roligare när man var liten.

Oj jag kom förresten på att i förrgår så somnade jag halv 8 på kvällen och sov till halv 11 dagen efter:P Det är 15 timmar! Det är sjukt länge. Min kropp måste ha varit trött för att ha velat vila så länge. Skönt var det iallafall:)

Nej, nu blir det film:)

*smack*

0 kommentarer: